INTRODAG!

hade introdagar igår och idag vilket betyder att man är ledig från skolan och ska jobba hemma, underbart! pluggade med emelie och amanda hos amanda <3 sen var jag bara hemma och slappade. idag har jag varit sjukt trött, min lillasyster drog upp mig vid halv åtta när jag kunde soba hur länge jag ville och sa att jag skulle hjälpa henne att sätta upp håret till skolfotagraferingen. våran fotografering är på fredag, shiet! kommer inte bli bra, det blir jag aldrig.  ha det bra, pussar!


citat ur våran engelskabok; "this was'nt a cruch, this was sex! I want to go over there and bite him!" xD


emelie sötan <3


raringar, loveu <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaa, bästa kommentaren asså !

men ´rolig dag :)<3

2008-09-03 @ 18:36:08
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Nilufer

niiice blogg !!

2008-09-05 @ 18:49:20
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: shaw

LOVE THEM ! <3

2008-09-05 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0