long time no see

hade tänkt lägga ut lite nytagna bilder men min dator vill inte samarbeta just nu så det får bli en annan dag. har massor i skolan som måste bli klart, so-prov på fredag, jättestort spanskaprov på onsdag och svenska-novell på minst 2 sidor som måste vara klar tills på fredag som jag bara har skrivit en fjärdedels sida på, JAG DÖR! jaja, idag ska jag nog va med emelie när hon kommer hem från lollo och så ska jag och mamma träna ikväll, ska faktiskt bli rätt gött. ni får ha det bäst! pussar Johanna


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Sv: Haha självklart! :D Tack. <3

2008-10-09 @ 15:50:19
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du fina människa!

Skulle du vilka ha gratis kläder?

Allt du behöver göra är att klicka på länken här nedan och bli medlem. Hur enkelt som hellst. Det är gratis att bli medlem, allt är gratis, ALLT! Inga smygkostnader på något vis!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-09 @ 15:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0