you're the one that i wan't to be

Hej på er :) Det har varit en otroligt slapp dag idag. När mamma kom in och väkte mig imorse visste jag knappt vad jag hette, var helt slut utav någon konstig andleding. På eftermiddagen kom min 8-åriga kusin hit och vi åkte till affären och köpte godis och sen spelade vi sims 2.

Är grymt sugen på att gå på bio snart, filmen som står högt på min "vill-se-lista" är självklart den nya succé-filmen
Twilight som är baserad på Stephenie Meyers bok  Om jag kunde drömma. Jag har läst lite av boken och ska nog låna den snart igen och läsa ut den.





måste säga grattis till lollo också som fyller 15 år idag,
grattis gumman, älskar dig! <33

hennes blogg; www.missewing93.blogg.se



                                                                                                                                                             ha det bäst så länge / johanna


 


Kommentarer
Postat av: sabbie

aaw, tack så mycket <3 det värmde hjärtat .



ok , men tack ändå ! . gillar du jonas brothers?

2008-11-23 @ 10:05:27
URL: http://sakhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0