when summer is gone the autumn is here

okeej, hösten har vart här rätt länge men. jag vet att jag inte har bloggat på typ evigheter men det har en enkel förklaring. våran dator är helt cp-störd, internet funkar bara när det har lust (nu tillexempel) och då funkar typ ingenting på datorn. då får jag spela sims, vilket faktiskt kan vara rätt kul ibland, men långtråkigt. så jag får njuta av dom stunder då internet är på bra humör ;)


jaja, skolan idag som vanligt, slapp dag idag. först kemi, gympa, slöjd och sen sista lektionerna satt vi nere i datasalen hela tiden, gött. har käkat nu och sen ska jag på kören och sen rusa hem och shecka Ugly Betty  och Desperate Housewives <3

vi hörs, pussar / johanna





 


bild; lillasyster kastar löv på kyrkogården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0