a million candles burning

Hej sweets! Vad har ni haft för er idag? Jag har vart i skolan och efter lunch hade vi innebandyturnering. Haha, det gick inte så bra för mitt lag men vi kom inte sist iaf, sjua kom vi av tio lag. Nu ska jag snart duscha och sen ska jag med min moder till måg(ett gymnasium) på öppet hus där och kika lite. Det där med gymnasievalet är sjukt svårt, i alla fall tycker jag det. Har typ ingen aning om vad jag ska välja och ännu mindra om vad jag vill jobba med när jag blir vuxen. Tycker det är lite dåligt egentligen att man måste bestämma det när man är 15 år, det är inte så lätt för alla. Just nu lutar det dock åt Estetiska linjen eller Medialinjen men jag ändrar mig säkert. Efter det blir det plugg hos farmor och fika där med och kolla på Ugly Betty och Desperate Housewives
                              
                               ha det bra, pussar / johanna


Kommentarer
Postat av: sabbie

tack så mycket <3 , mina idoler ? "/ jo jag vet inte men jag tror verkligen celine dion och whitney huston m.m . du ? jag älskar att sjunga det är nog därför .

2008-11-28 @ 22:11:44
URL: http://sakhs.blogg.se/
Postat av: Trilly

gud vad fin blogg du har! <3

2008-12-14 @ 12:27:23
URL: http://tracytemfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0