let it be like it was

Hej på er :) Idag har det varit en rätt så slö dag för min del, mörkt och kallt ute så man är inte direkt på något toppenhumör. Näst sista dagen på år 2008 kommer troligtvis att förtsätta vara rätt så slö. Jag kanske kollar på någon av filmerna jag fick i julklapp eller någon av böckerna jag lånade på biblioteket igår med emelie. Två böcker av Meg Gabot var det, hon som har skrivit "en prinsessas dagbok". Känns lite vemodigt att det bara är två dagar kvar och sen vips så blir det ett nytt år. Men nu ska jag sluta vara så nedlåtande. Jag har bestämt mig för att försöka tänka så positivt som möjligt nästa år, inte tänka på sånt som är dåligt utan försöka fokusera på på allt bra som förhoppningsvis kommer att hända. Ni får ha det så bra, pussar / johanna
 

bild: jag på rhodos i somras, längtar tillbaka! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

sweet ! och gottt nytt år :D

2009-01-02 @ 02:24:23
URL: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0