tre dagar i sthlm

hejsan allihopa :) tänkte lägga in lite bilder från när jag var i stockholm, enjoy!

måndag 10 augusti - shopping
började morgonen med att äta nybakade scones, riktigt gott! sen bar det av till stan, gick i massa affärer, tillslut blev det en grön t-shirt med virvlar på monki: 37,50 kr och ett par bokstavsörhängen från glitter: 29,50 kr. sen gick vi och käkade på "Coffee House By George". satt där och pratade, gick mer på stan och sen gick vi till mysigaste fiket, "café kladdkakan" i gamla stan. sen åkte vi till årsta för emelie skulle klippa sig. åkte hem sen och åt min favvomat, typ pastagrattäng med ost och berniesås (stavning?) <33

   

tisdag 11 augusti - turistdag
haha, vi kände för att vara turister så vi åkte till gamla stan och åkte guidad tur genom gamla stan med häst och vagn, roligaste ever! emelie tvingade på mig sina klackskor som var lite för små, ajaj, ont i fötterna och vattenblåsa på hälen. satt och vinkade till alla människor som tog kort och flummade. våran guide var bäst! jag och emelie satt och skrattade åt alla hans "skämt", vi var dom enda som gjorde det. citat som "här var jag med min exex-flickvän" fick oss att flippa ur totalt! så bäst!, okej det låter inte alls kul m,en det var det, tro mig. sen gick vi till ett fick som ligger brevid café opera och åt blåbärspaj, fast den var lite konstig men ganska god. gick förbi Ung-08-festivalen, packat med folk så vi stack med en gång. åkte hem och åt ris och korvstråganoff (stavning?) sen på kvällen gick vi på bio, "jiddra inte med zohan", den var rätt rolig faktiskt och john var med också. sen när vi skulle gå hem pissregnade det och mitt i trappan på biografen mötte vi idol-sibel! fett coolt! hahahah xD såg blondinen i caracola och louise hoffsten också om ngn ve   t vem det är.

               

onsdag 12 augusti - hemresa :(
på morgonen kollade vi på blue water high, älska! sen åt frukost och gorde iordning oss, tiden bara flög iväg och vid tio i tolv åkte vi till centralen, köpte lite färdkost, en tidning och lite godis. sen vid 12.30 gick min buss, fick säga hejdå. grät en skvätt och fick massa fina sms av emelie, då grät jag ännu mer, hahah <3 när jag kom hem sen var det värsta starka regnbågen, skitfin!

   

Kommentarer
Postat av: Sofia

det låter som du hade kul då ;D

rara bilder

2008-08-16 @ 00:56:41
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag är ful men , haha ja fatta va kul vi hade igår ! , de ska jag med ! älskar den filmen asso !

2008-08-16 @ 13:24:09
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

japp ;)

2008-08-16 @ 13:24:54
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

nöööööööh ! HAHHA ÄLSKA HEAATH LEDGER FOREVER !

2008-08-16 @ 13:30:55
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

ajemen ;)

2008-08-16 @ 14:20:43
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: hannnaaaaa :]



Asså s du har också blogg? snygg! får börja följa :D thihi. ha det bäst! puss&kram /hanna.

2008-08-17 @ 16:05:15
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0