too little too late

oj, nu vare det ett tag sen jag skrev här, sorry. som dom allra flesta har min skolan börjat denna veckan, usch men kul att träffa alla ingen! idag var det första "skoldagen", då vi läste enligt schemat och hade riktiga lektioner. började åtta idag för det är massa konstigt med våran spanskagrupp och sånt men jag var ovanligt pigg imorse när jag gick upp 06.30, blev förvånad. nu sitter jag och lyssnar på musik på iPoden eftersom att ljudet på datan inte funkar än (får damp på den!), sen vid åtta nio tiden kommer min morbror och kusinen hit,  för min morbror ska vara med i något lopp imorgon här. och kusinen är ett litet yrväder så jag får väl hoppas att hon hon är trött efter bilresan hit från småland, haha ;) ni får ha det så bra, vi hörs. pussar / Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0